fbpx





    Blog

    Inwestycja w pracowników, czyli angielski dla firm
    27.07.2018

    Kursy językowe dla firm to jeden z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów podwyższenia kwalifikacji swoich pracowników. Znajomość języka angielskiego jest obecnie w wielu firmach po prostu wymogiem dla lepszego komunikowania się z klientami biznesowymi i współpracującymi korporacjami. Niezależnie od tego, jaki poziom języka mają pracownicy, dzięki takim kursom można osiągnąć dowolnie wyznaczony cel w niezwykle krótkim czasie.

    Jak działają kursy językowe dla firm?

    Szkoły języków coraz częściej poszerzają swoje oferty właśnie o taki rodzaj nauczania dorosłych osób. Program, który przedstawiony jest w ramach jednego kursu dla danej firmy, opiera się na indywidualnie dobranych parametrach. Kurs nie wygląda jak typowe zajęcia w szkole językowej, gdyż uwzględnia on potrzeby i wymagania konkretnego biznesu, sfery działalności firmy.

    Program kursu powstaje na podstawie: specjalizacji korporacji; stanowiska każdego z pracowników, który miałby brać udział w kursie; poziomu znajomości języka, który chce się osiągnąć; czasu, który można poświęcić na naukę.

    Kursy językowe dla firm opierają się na współczesnych metodach nauczania, w tym także na metodach interaktywnych i grach. Dzięki temu można nie tylko szybko nauczyć się języka, ale wprowadzić przyjazną atmosferę wśród współpracowników i umocnić ich więzi.

    Zalety kursu językowego dla firm

    Kurs językowy dla pracowników to inwestycja nie tylko w samych ludzi, ale także w prestiż i reputację swojego biznesu. Jakie jeszcze zalety można wyróżnić w takiej metodzie nauczania angielskiego?

    • Elastyczny grafik.

    Godziny zajęć są dobierane indywidualnie do potrzeb danej firmy.

    • Wygoda dla pracowników.

    Pracownicy nie muszą nigdzie jeździć i mogą uczyć się angielskiego dokładnie w tym samym miejscu, w którym pracują, w godzinach, w jakich najbardziej im to odpowiada.

    • Indywidualne podejście.

    Sposób nauczania i metody są dobrane indywidualnie do specjalności biznesu, tak by przydawały się pracownikom w miejscu pracy (np. słownictwo prawnicze, finansowe, z zakresu usług i handlu itp.)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *